Asta – scrisoare adresata de in doctor fiicei lui legata de viitorul ei sot/barbati
sau
Asta – in contra-raspuns la scrisoarea de mai sus, din partea unui tip cam misogin

Curat TRP. Cumva au si ei dreptatea lor.
Ma simt ca atunci bunica-meu imi spunea niste chestii si nu-l credeam, ca apoi sa ajung acasa si sa vad ca mare parte din ce-mi spusese el e adevarat.
Dar, dar, DAR.

Refuz sa cred sau sa accept ca femeia e o specie inferioara si care trebuie sa stea pe langa in barbat din cauza asta.
“In red pill philosophy a woman should find happiness by pleasing her man.” suna la fel de rau ca si “keeping your wife/girlfriend happy, no matter what, is a man’s job” (acelasi link).
Probabil de-asta nu voi ajunge vreodata vreo TRP wife, indifferent cat de Alpha ar fi masculul de langa mine.
Sau cat de Powerless m-at face sa ma simt.
Da, mi-at placea foarte mult sa-mi pot capul pe un umar puternic si sa simt 2 secunde ca acolo e bine, ca nu mai tin greutatea atator lucruri. Fara sa mi le resolve, ca le pot rezolva si eu. Doar sa ma lase sa stau acolo, sa accepte, ba nu. SA VREA sa stau acolo si sa imi dau voie 2 secunde sa ma simt vulnerabila.
Si altadata (sau chiar atunci), sa nu-I fie teama sa-si arate vulnerabilitatea fata de mine.