Ca melodia asta de la Carla’s Dreams.

“Nu poti schimba pe cineva daca o faci doar pentru tine”.

Am devenit femeie… un pic cam tarziu. Un pic cam tarziu pentru a gusta din toate placerile vietii de femeie.
Sa iti arati vulnerabilitatea din ipostaza de femeie. Femeie = slaba, vulnerabila, gata sa fie atacata, incapabila sa aiba grija de ea (desi capabila sa aiba grija de altii). Careia nu i se cunoaste sau recunoaste valoare. Femeie = taken for granted.
Femeie = care nu simte dorinta in afara iubirii, care nu simte atractie sexuala in afara cuplului, care nu fetisizeaza parti ale corpului masculine precum fac barbatii cu corpul femeii. Femeie = care e romantica, tandra, iubitoare, calda, iertatoare, puternica si subtire si mladioasa ca otelul, cu aparenta catifelei.

De unde pisici am imaginea asta a femeii? Am inzestrat-o cumva cu trasaturi opuse mie? Eu sunt in stare sa ma topesc de la niste inflexiuni aparte ale vocii, sa ma extaziez la niste sani draguti (masculini!) sau sa ma inmoi la vederea unor antebrate bine facute.
Eu, care nu sunt in stare sa fiu tacuta, linistita, concentrate, sa-mi port vulnerabilitatea ca pe o armura.

Atataea lucruri care incep cu D:
depresie
dorinta
dor
dans
destrabalare
deprimare
distrugere
datorie
degenerare
durere
desfasurare
deturnare
durabilitate
dragoste
divinitate
Dumnezeu
devenire

Vazut Sen to Chihiro. Nu-mi pot aminti de ce m-a atins atata filmul asta. E in continuare frumos, insa emotiile….
Acum stiu ca fiecare e responsabil pentru emotiile lui. Si pentru alegerile lui.

Vazut Spring, Summer, Autumn, Winter and Spring again (Kim-Ki Duk). Aparte. Nu stiu daca o sa veau sa-l mai vad vreodata.
Cel mai mult m-a atins femeia care si-a adus copilul.

Sunt recunoscatoare ca am ajuns aici. Fata de toate femeile din neam, sunt in cea mai buna pozitie.
Dar nu imi place ca am ajuns aici. Nu vreau sa raman aici, nu vreau sa raman asa.
E numai in puterea mea sa schimb asta.
E nevoie sa ma conving pe mine insami ca am puterea asta, ca doar eu am puterea sa fac ceva.
Sa pierd in greutate, sa invat si sa fac una-alta, sa ma port mai ca o femeie, cu tot ce implica asta.
Sa ma desfasor. Sa arat, sa nu arat.

Oasis – Wonderwall
Hurts – Wonderful life

and why not? The Weeknd – Starboy, The Hills and Blackbear – Idfc (Taroo remix)

Go have fun yourself.