Multe drafturi peste care nu ma voi mai uita vreodata.
Multe melodii pe care nu stiu daca le voi mai asculta vreodata.
Multe mirosuri pe care nu le voi mai simti vreodata (pentru ca mi s-a atrofiat mirosul).
Multe carti pe care nu le voi mai citi vreodata, pentru ca le-am uitat titlul sau autorul.
Multe locuri in care nu voi mai ajunge vreodata pentru ca li s-a dus vremea.0
Multi oameni pe care nu-i voi mai vedea vreodata si probabil e mai bine asa.

Multi oameni lasa in spate, in trecut ceea ce a fost. Ei privesc in prezent si in viitor.
Eu sunt sucita, si melancolica, si nostalgica. Si ce daca? Nu e nevoie sa fim toti la fel.
Diversitatea e buna. Diversitatea este buna. Si daca eu nu sunt complet fericita ancorata in prezent, e treaba mea si a sufletului meu. Fara de care nu se poate.
Oricat de inteligenta si de ascutita ar fi o minte, e doar o minte. Suntem mai mult decat “o minte”.