1. Mi-e asa usor sa le spun copiilor ca-i iubesc. Dar e atat de greu sa le-o spun parintilor mei.
2. Am auzit de foarte multe ori “te iubesc” de la copiii mei, si foarte rar de la parinti. Nu-mi amintesc ca tata sa mi-o fi zis-o vreodata.
3. Tata nu mi-a zis niciodata ca ar fi mandru de mine sau multumit de mine. Totusi, cred ca i-am dat mai multe ocazii decat fratii mei.
4. Desigur, cu exceptia faptului ca m-am nascut fara putza, ceea ce, din pacate, a influentat tot restul.
5. Tata nu mi-a zis niciodata ca se bucura ca am facut copii (adica, implicit, are nepoate), dar cred ca asta l-a bucurat cel mai mult la mine.
6. Tata a avut un organism extraordinar de robust si de rezistent. Un om sanatos n-ar fi rezistat la o asa alimentatie dezechilibrata, udata cu mult alcool, totusi organismul lui s-a tinut bine.
7. Tata nu are Alzheimer. Dar are memoria de scurta durata facuta praf. Si pusee de agresivitate. Adica se comporta ca un bolnav de Alzheimer, dar nu are boala.
8. Amintirile vechi ale tatei sunt intacte. Poate recita strofe din Eminescu, isi aminteste lucruri petrecute acum zeci de ani. Dar nu stie daca a mancat mai devreme sau daca i s-a facut injectia cu insulina.
9. Ma intreb daca tata isi aminteste de Ea. Si daca da, ce-si aminteste.
10. Mama spune ca va avea ea grija de tata, pentru ca sigur tata nu va vrea sa se interneze undeva. Dar mama nu are nici timpul, nici rabdarea.
11. Cata ironia sortii daca mama va face Alzheimer in loc de tata…
12. Ca intotdeauna, ma voi trezi in fata a 2 alegeri. Sa dau bani pe o educatie buna pentru copiii mei sau sa dau bani ptr o ingrijire buna pentru parintii mei?
13. Saturn a iesit din Scorpion si din casa mea a IV-a, si totusi, pare ca greul adevarat de-abia va incepe…
14. Ca sa nu fie 13. Mie imi place 13, dar tata e uneori superstitios. Ptr o persoana “religioasa”, e destul de superstitios.
15. Daca tata se va bine incat sa fie cum era inainte, se vor intoarce la vechile certuri… Macar sa se faca el bine.