Azi am chef de baut cappuccino, de mancat ciocolata, de scris si de ascultat muzica epica.
Chiar de plimbat prin soare, in timp ce visez la povestea mea cu dragoni.

In loc de asta, voi sta pe scaun, bibilind o chestie de care nu-mi pasa, incercand sa nu ma gandesc la martea care vine si la un posibil atac de panica.

Am si o veste buna privind rezolvarea situatiei mele. Situatia mea: lucrez in IT, in corporatie si ptr o corporatie, desi imi doresc sa fac ceva ptr oameni, ceva care sa conteze si sa-i ajute pe oameni.
Intrucat nu stiu sa fac altceva si nu pot renunta la job sa fac voluntariat (because money!), solutia ar fi sa lucrez in IT pentru o firma care face ceva care sa ajute oamenii (nu alte corporatii).
De ex., sa lucrez ptr Apache, Coursera, LinkedIn, github, CourseCademy, booking.com, w3school. Ptr o companie care ofera gratis niste lucruri utile oamenilor. Apache face Open Office, server Apache, ant si maven.
LinkedIn ii ajuta pe oameni sa schimbe jobul si sa se informeze.
Site-urile cu tutoriale ii ajuta sa invete limbaje de programare sau alte lucruri (pe Coursera sunt f. multe cursuri) care sa le faca viata mai usoara sau sa-i ajute sa castige niste bani.
Si mai sunt si alte firme… as simti ca fac ceva util.
S-au dus vremurile cand testam switchuri folosite de NASA, gandindu-ma ca particip si eu un pic-un pic la explorarea spatiului, avand grija sa aiba cat mai putine buguri switchurile alea…