E ciudat sa
Ma vad asa
Prin ochii altora
De aproape, paream femeie
Chiar feminina,
Chiar si la fata.
Chiar eram.

E ciudat sa
Privesc pozele ca si cum
Nu ar fi existat ce
A existat.
Obsesia mea,
Ingaduinta ta.
Obsesia mea s-a stins.
Si e bine.

E ciudat ca
Sa privesc oasele dilatandu-se,
Ochii schimband culoarea,
Obrajorii retragandu-se.
Am vazut zi de zi si
Nu am observat,
Dar in poza de acum 1 an
Se vede cat de mult
Ati crescut
V-ati schimbat
Ati avansat.

Revenind la mine,
As vrea sa fi aparut mai des in poze.
In sfarsit, mi-am indeplinit profetia.
Sunt mare. Sunt grasa. Sunt feminina.
Si tot mica si urata ma simt.
In loc sa fiu femeie,
Ma traiesc copil.
In loc sa fiu 100% mama,
Ma intrec in plansete.
Jenant si ridicol si umilitor
Si cui ii pasa de etichete?
Sa ne tavalim pe jos, zic
Prea am stat sobra si serioasa
Si-am ramas asa: cam defectuoasa.
Ma fixez eu cumva,
Cu o surubelnita,
Sau cu auto-iubirea
Si disciplina
Si comunicarea.
Pe care le invat de la voi, adevaratii copii.

P.S. poate criza asta e doar ne-acceptarea varstei. Si batalia finala pentru apartenenta la gen si sex.
Alt P.S. nici macar deprimant.