De ce adultii sunt atat de suparati pe cuvinte folosite de copii? Sau pe loviturile date de copii?
Aceiasi adulti care arunca asa usor etichete sau cuvinte “urate”. Aceiasi adulti care imprastie asa usor palme la fund…

Ma supara foarte tare ca, uneori, si eu sunt un adult de-asta irational si obosit.

_____________________________________________________________________________________________

Ma oftic ca am azi am plecat cam in graba si am fost cam nervoasa si am grabit-o pe Irina si i-am inchis sertarul in forta…

Ma oftic ca nu mi-am dat seama cat de important e ptr Miruna ritualul de dimineata, mai ales cand sunt grabita/nervoasa si ea obosita – scos gecile, pus papuceii ei (totul jos), apoi urcam la etaj si stam un pic cu Irina, apoi coboram si ne pupam si ii deschid usa sa intre…

Azi m-am inversunat sa nu urc, mai ales ca uitasem hartia de ochi in taxi (am rugat taximetristul sa ma astepte, ca sa merg mai departe cu el). Si ea urcase cu Irina pana la jumatatea scarilor cand m-am intors cu hartia, si plangea “mami, hai sus” si eu am plecat…

Ma oftic ca i-am zis Irinei sa ma pupe si apoi i-am zis “termina odata cu pupatul”, ptr ca Miruna plangea sa o iau in brate…

__________________________________________________________________________________________