Recapitulare lucruri realizate (2013-2014)
– am rezistat unui 1 an de tandem = foarte putin somn, foarte multe intreruperi, foarte multe crize si tantrumuri, foarte multa presiune psihica din exterior si din interior
– am rezistat mai mult de 6 luni, dintre care 2 de tandem, de dus+luat copiii de la gradinita, fugit la munca, numeroase treziri nocturne
– am schimbat 2 locuri de munca cu colegi noi si lucruri total noi de invatat, chestii sociale de invatat
– m-am intors la 1 loc de munca cu colegi mai vechi si lucruri foarte noi de invatat, reguli stricte de urmat
– multe atacuri de panica, chiar si cate 3 intr-o zi = multa anxietate, multa frica
– numeroase acute si probleme de santatate (ameteli frecvente si pierderea echilibrului; infectie cu puroi in tot obrazul care da la iveala o alta infectie, care incepuse sa manance din os; ciclu care nu vine+greata+ameteli+presiune pe perineu+test negativ, ce naiba am?; criza de bila/rinichi?; lichid la genunchi si dureri de genunchi la orice miscare si apoi la orice exercitiu fizic; arsuri pe esofag)
– varicela merita un loc aparte = am trecut peste primele zile fara sa ma scarpin prea tare, fara crema de scarpinat, fara sa pot dormi 2 nopti deloc, din cauza bubelor de sub pielea capului, fara sa fac vreo complicatie si am reusit sa re-citesc toata seria Dune
– prietenii inca nu m-au parasit, desi acum chiar incap pe o singura mana
– 6 luni de terapie and still going
– visele cu ursi nu mai sunt asa haunting
– imi inteleg parintii mai bine
– trec mai repede peste cuvinte aruncate la furie, nu mai pastrez ranchiuna asa mult, nu mai adun cuvinte urate sa mi le amintesc in perioadele negre
– inca rezist la numeroase treziri nocturne

 

Si-acum sa-mi fac curaj sa intalnesc un chirurg dentist.

 

I’ve been here for too long
Got to let go!