Se ia una si se ia alta,
Se intampla X si Y, si din afara pare
ca X l-a determinat pe Y sau
ca Y l-a cauzat pe X, dar adevarul
il stiu doar eu.
Macar am o consolare.

Te-am lasat din cauza mea, din cauza ta, din cauza a ce fusese si nu mai era. Din cauza ca ajunsesem sa mananc iarasi cate o ciocolata pe zi. Din cauza ca nu eram fericita, stiam ca nici tu nu esti si nu reuseam sa-ti schimb starea deloc. Acum, stiu ce inseamna doliul, stiu ce inseamna tantrumurile si a avea cu adevarat grija de cineva. Atunci nu stiam nici sa am grija de mine. Asa ca iarta-ma… al nu stiu catelea iarta-ma, spus din inima. Iarta-ma ca nu am fost acolo, ca un prieten adevarat si rabdator pana la capat. Iarta-ma ca n-am stiut sa duc ceva la capat, sa ma separ cum se cuvine, cu pauza adevarata. Iarta-ma ca am fost slaba si am cautat imediat refugiu. In continuare, insa, e adevarat ca nu as mai fi ramas. Cu toate bantuirile nocturne, cutia aceea de bomboane s-ar fi dezintegrat oricum. Si n-as fi putut suporta asta.
Iar la tine, la tine am ajuns din cauza TA, pentru ca am vrut sa te cunosc si nu pentru a ma agata de altceva. Regret, totusi, ca nu am petrecut mai mult cu prietenii, ca nu am petrecut mai mult timp in singuratate, ca nu mi-am lins ranile mai mult timp.
Am ajuns aici, unde, probabil, oricum as fi ajuns, temporal si fizic si personal, doar calea a fost mai laborioasa si au aparut si 2 gheme mici de sange, fara de care viata mea ar fi fost complet incompleta.
Oricat de greu ar fi uneori, imi doresc si al 3lea ghem, mi-l doresc cu adevarat si sper ca va veni intr-o zi. “T”ul mitic ghicit in cafea/bobi de o femeie acum mai bine de 10 ani.
Candva, voi privi in urma zambind printre lacrimi. Ca azi…