Veni, vidi, vi(n)ci

Ma asteptam la asta. Totusi, munca de 5 ani nu se uita asa usor.
Pentru a fi tester, e nevoie sa fii curios. Si sa cauti nod in papura😀
Mai departe, ce-o fi?

Numele care rimeaza cu Dragon si pare a fi o companie-mama. Intr-o echipa formata din 4 fete+1baiat.
Opus influentei paterne de aici. Unde sunt singura fata+4 baieti (si e bine).

**************************************************************

Cuvintele mele de mai demult au ramas in sufletul mamei. Ieri mi-a zis “Daca dupa atata timp inca nu accepti ca esti fata… Esti fata, esti femeie, esti mama…”.

Ce caut? Mai multa apreciere, vizibilitate, schimbare.
Schimbare exterioara care sa sileasca si o schimbare interioara… sau sa ingroape una interioara?
Razbunare pentru ca am fost scoasa fara sa fi dorit asta 100%? sau ptr ca am ramas Intermediate dupa atata timp? sau ptr cresterea mica-mica de salariu?
Resentimente pentru betele in roate puse de un om care s-a simtit amenintat? pentru haosul (e bug, nu e bug) la care contribuim si noi prin lipsa unor cunostinte?
Fuga de ceea ce ar putea deveni vreodata periculos? like Snow White?

Si unde as putea ajunge, fugind asa? In focul unui dragon necunoscut? Regasindu-mi Nemesis-ul cu care nu vreau sa ma mai intalnesc vreodata, totusi tanjesc dupa asta. Cu acest Nemesis nu pot exista scuze sau explicatii.
E ciudat ca BLOCAJ. Sunt cateva locuri in amintiri in care e blocaj si fiecare se leaga de cate un Scorpion. Si de scorpia din mine.

**************************************************
Ma enervez pe mine ca.
Inca ma agat de rahaturile astea, de faptul ca X, pe care-o respect, are o parere proasta despre mine pentru ca nu-s asa-si-asa, cum a vazut ea si cum e ea.
Nu-s gospodina, nu gatesc, nu-s mama buna (imi plang copiii cand ma vad).
Si ma las pe tanjala.

siiiiiiii fuck it, ca uite ce a aparut si habar n-aveam si iar mi se rascolesc planurile si ideile si mai bine m-as culca. dar nu pe o ureche.