STRESUL
imi roade unghiile
nu ma lasa sa dorm noaptea
si imi pune grasime pe burta
asa ca nu ma mai incap hainele

mereu incep si rareori termin
de ce sa termin lucrurile?
ele se termina oricum
daca nu, inseamna ca nu trebuiau sa se termine

dar, daca nu le termin,
cum voi sti ca s-au terminat?
au margini zdrentuite, nu clare
margini in care sa ma zdrelesc

urasc urasc urasc urasc urasc
acea mica reptila din creierul meu
acea legatura cu omul preistoric
care ma baga in unele belele si ma scoate din altele

lighioana aia nesuferita stie mai bine
decat mintea mea
ce i-ar trebui corpului meu
ce i-ar placea inimii mele

dar lighioana aia n-are habar
ca eu am ales si aleg alte cai
vreau sa sterg petele ADN-ului
si sa fie altfel urmasii

tu, lighioana, tu esti dragonul
sau restul???

NU TE STRESA
nu te stresa
nu te stresa
fuck it, si Iron Man avea atacuri de panica

lasa-ma sa stresez, s-o iau la fuga
si apoi, mintea mea va fi mai clara si mai limpede
voi raspunde bine la interviu
si apoi… apoi ce??

asta ma streseaza cel mai tare.
ce voi face DUPA?

ce sa fac?
de ce mi-e asa teama sa iau decizia
decizia in maini
sa-mi asum si greseala, si esecul, si ce merge bine
responsabilitatea
respingerea, atractia
timpul, banii
sau lipsa
dorul si timpul

copiii cresc.
si dragonii.