Vechiul magazin Titan si-a schimbat numele, infatisarea, interiorul si cateva magazine. Are scari rulante, fantana interioara, cinema 8D (ce e aia??) si food-court. Magazinele sunt majoritar de haine, incaltaminte, accesorii si bijuterii si par fancy, trendy, expensive de afara.

Mi-a parut tare ca s-a inchis Magazinul Titan – doar ce descoperisem o mercerie, niste magazinase cu lenjerie intima si haine/pantofi de copii, la preturi decente. Mai erau niste magazine cu de toate cu aspect comunist (si nostalgicei din mine ii aminteau de vechiul magazin Cozia). In orice caz, imi convenea ce era inainte si nici nu am indraznit sa intru destula vreme dupa ce s-au deschis Galeriile Titan.

Dar am intrat azi si am avut parte de niste experiente placute. In primul rand, multe magazine au marfa “Made in Romania”. Haine de calitate – materiale faine, cusaturi bune, modele interesante si marimi romanesti! La et. 1, in magazinul Helen si pe langa el. Majoritatea hainelor mi s-au parut de birou sau de petreceri mai sobre, si adresate unui public > 25 de ani (ura! mi s-a luat de haine pentru adolescenti, ca model si marime). Dar erau si destule haine casual, cu imprimeuri colorate, buline, incretituri. Preturi ok: pantaloni pe la 80-100 ron, fuste de pe la 65, bluze si camasi tot de pe-acolo.
Poate preturile nu sunt asa mici, dar le compar cu cele de la H&M, Zara, C&A si toti ceilalti importatori. “Marfa” de la Galeriile Titan iti lasa si personalitatea sa se vada, nu tipa H&M pe tine de la distanta. Si sunt haine facute la noi, de designeri si croitori si lucratori romani.

Pe langa hainele astea, e un magazin de pantofi Guban. Celebra firma Guban de pe vremuri (mama inca mai are niste pantofi de la ei). Nu ma omor dupa modelele lor, dar imi place sa-i vad “pe piata”. Incaltaminte de piele, de la 100 ron incolo. Suna mult mai bine decat sa dai 400 ron pe incaltaminte la Benvenutti si nici macar sa nu fie piele.

Nu stiu cine a avut ideea sa aduca magazinele astea la un loc, poate a fost o intamplare, dar ma bucur🙂
E drept ca sunt si magazine cu chestii “made in Turkey” – unele superbe, niste imprimeuri foarte dragute, bluze de voal la 65 ron la magazinul “De arte” (???) nu-mi amintesc numele si vad ca site-ul GaleriileTitan.ro este gol. Hmmm, rusinica, dau atatia bani pentru renovare si nu pun nimic pe site!

Ma bucur ca in magazin a ramas Merceria Titan, la primul etaj, in stanga de tot, vis-a-vis de un magazin cu chestii sexy (cine nu-i sexy, tricoteaza :D).

Ah, imi place tare mult Piata Titan, cu cei cativa vanzatori in varsta si care par de incredere, cu magazine de producator (carne de pui, de curcan, peste, porc, branzeturi). Cel mai mult imi place “Bazar Express” cu o gramada de mirodenii si seminte, dintre care pe unele le gasesti greu sau scump. De ex. cardamomul costa 16ron/100 g, fata de 30ron pe unele site-uri.
Mai e si o tanti care inlocuieste baterii de ceas, coase fermoare, face chei (de toate, vorba ei) si e tare de treaba.
Sper sa reziste cat mai mult piata asta, imi place ca e aerisita, am gasit marfa buna si are cam ce ma intereseaza la un loc, inclusiv un soi de Plafar.

Deci, daca ajungeti prin preajma, nu ezitati sa dati o raita prin Galeriile Titan. Veti fi surprinsi!

Niste informatii despre noile locatii ale vechilor magazine: aici, in comentarii.