Cine-a zis ca 2 nasteri nu-s la fel… La Irina am pierdut dop, am pierdut apa, apoi au venit contractiile. La Miruna, se anunta invers. Contractiile-s la putere. De azi-noapte, neregulate si ca timp si ca durata si ca intensitate.

Cum spun cauiva ca mi-a scazut intensitatea lor, vine cate una de Sweet Holy Mother Jesus Christ… iar oasele bazinului meu parca sunt presate si trase si contorsionate de cineva… hmmm, chiar asa se intampla la nastere. Nici nu stiu daca sa vreau sa mai dureze travaliul sau sa fie scurt. 2 contractii de-astea pe ora iti taie cheful de orice. Noroc ca sunt acasa, ma pot plimba in voie, pot sa dau cu prosopul dupa muste, muta chestii, strange… in loc sa stau intinsa intr-un pat de spital, injurand asistentele (si ele pe mine) ca nu ma lasa sa ma misc.

Sunt contractii care dilata bazinul si contractii care se duc in jos, pe col (de la alea mi-e cam rau).

O sa mai updatez postarea…