Isi mai aminteste cineva de Pandera – In my dreams, in afara mea? (clipul e cam sangeros, dar numai el are melodia “reala”). Facea legea acum vreo 13-14 ani. Am imbatranit sau ce?

Pana la 29 de ani voi avea copii. Voi fi prima persoana cu 2 copii din fosta mea clasa de liceu SI din grupa de facultate. Asta pe langa faptul ca sunt in minoritatea casatorita si in si-mai-minoritatea cu un copil. La grupa de facultate mai e cum e, eram doar 7 fete. Dar la liceu eram vreo 16-18 fete :))

Asa ca la intalnirea de 10 ani, unde unii colegi vor povesti de doctorate sau de start-up-uri recunoscute international, cu super-joburi sau cu 10 tari vizitate, sau cu cateva vieti salvate (avem vreo 5 medici), eu voi spune despre serviciul pe care-l am din facultate, despre cei 2 copii. Ah, si calatorii – pai m-a trimis munca in USA si am fost in Spania si Italia (in voiaj, nu la capsuni).

Fiecare cu ce poate face🙂 aceste realizari ale vietii mele reprezinta implinirea visurilor pentru unii. Mama ar mai pune si un credit pentru casa, sa aiba visul complet. Culmea, stiu colegi/colege care visau sa se insoare si sa aiba copii, si au ajuns la cariere de succes, iar pe mine, daca nu m-a chinuit visul insuratorii, uite ce repede m-am maritat. Noi sa fim sanatosi!

Bebe2 e sanatos, e asa de “in parametri” incat doctorul a zis ca “e ciudat copilul asta, prea se incadreaza in norme”. Ehei, fata de sor-sa, la care luam progesteron si-n luna a 8-a, bebe2 sta cuminte acolo, bocane fara risc de evadare.

Ca sa povestesc si despre frumusetile vietii de parinte, nu doar de nesomn si dureri de dinti: Irina a inceput sa aiba “crize de afectiune”, vine si ma in brate, ma ia de obraji, ma pupa. Are si crize de personalitate, unele super-comice, ca atunci cand sta in fata oglinzii si urla si se trage de par si da din picioare si dup-aia rade la oglinda. Sau cand se ascunde dupa perdea si are pretentia sa n-o gasim🙂 life’s funny with a toddler!

Sa incheiem tot pe “oldies, but goldies”, o melodie tare dansabila, care-i place mult si Irinei (pe langa Samba de Janeiro, Paradasio – Bailando si alte 90cisme).