Stii ce mi-a facut mie copilul?

M-a pus pe harta umanitatii. Pe drumul vietii mele, copilul e un NEXUS, o mare de posibilitati, un izvor de ganduri si sentimente, si mai ales e un NOD inextricabil. A existat “inainte de copil”, acum nu mai poate exista “fara de copil”. Chiar daca nodul ar fi taiat cu sabia mortii, NEXUS-ul initial ar ramane.

Cumva, ADN-ul meu se propaga in ea, dandu-i culoarea pielii mele, coapsele mele dolofane si forma buzelor mele. Din sangele meu a mostenit somnul meu iepuresc, tendinta de a zambi des, curiozitatea aprinsa si alintarea.

Acesta nu este un post despre cea mai mare realizare a mea. Ci despre ce inseamna copilul meu pentru mine. L-am nascut, cum miliarde de femei au nascut. Sa-l cresc va fi cea mai mare provocare. Si sa-l cresc bine va fi cea mai mare realizare🙂