Lucruri care ma fac sa ma simt mai bine/ma ajuta/ma implinesc🙂 leapsa venita de la Anca (copiicuochidepoveste)

1. Irina, care mi-a transformat viata. Ma stresez mai putin pentru lucruri de nimic, ma bucur mai mult de nimicuri; incerc sa fiu un om mai bun pentru ea. Imi doresc sa fie fericita. Vorba lui Mamituni, aia conteaza, nu ce baga in el copilul sau ce scoate din el.

2. Dorin, care m-a inspirat si a vazut in mine o putere pe care o credeam pierduta. Fara de care n-as fi facut pasul cel mare. Dragonul meu, o combinatie rara de om a carui fire imi place si cu care pot duce o relatie.
(zic asta pentru ca eu sunt genul de persoana care se indragostea de cate o minte cu care descoperea ca n-ar putea trai. sau invers)

3. Prietenii. Puntea mea cu perioada dinainte de Irina. Scuturatura de maneca cand totul devine prea negru sau prea roz. (alfabetic: A, C, E, E, F).

4. Cartile. Exista o dereglare pe nume compulsive reading? I haz it! Cartile fac pamantul sa se invarta si mi-au fost primii invatatori, primii prieteni. Sunt in continuare cele mai interesante moduri de a-ti extinde mintea.

5. Internetul (mailul si blogurile si oamenii faini din online).
M-a ajutat sa:
– cunosc oameni interesanti (heck, cu unul chiar m-am maritat!)
– meet soulmates
– sa-mi eliberez unii demoni (unii chiar pe blogul asta)

6. Calatoriile in US. O alta lume. Si cam singurele momente de libertate.
Peisaje faine, oameni noi, silueta noua. Acolo nu m-am simtit niciodata grasa. M-am simtit feminina, bine facuta. Apreciata fizic😀 mi-am permis sa-mi indeplinesc multe capricii, inclusiv peep-toes.

7. Blugii si tricourile si adidasii din US. Parfumurile care-mi incanta nasul si cortexul (Alien, Angel, Tocca Stella, DKNY Pure, Wish by Chopard, Blvgari Femme). Defunctul meu Full and Empty ceas Swatch. The lingerie (yes, Victoria’s Secret, Frederick of Hollywood, Charlotte smth, Gap).

8. Cisco. O slujba care se muleaza pe cateva caracteristici ale mintii mele. Legatura dintre uman si retele. Iar acum cursurile imi tin mintea activa😀

9. Slujba mea, care inseamna oameni faini, la care adeseam faceam ceva placut, si imi aducea un venit bun.

10. Psihoterapia, prin mine sau facuta de altii.

Extra (bonus de la mine):
11. Corpul meu care imi indura atatea, care traieste fara sport de 2 ani si s-a lasat cuprins de celulita, dar pe care-l iubesc mai mult decat oricand. Corpul meu care m-a ajutat sa concep, sa duc o sarcina la capat si sa alaptez. Si ma mai face si sa ma simt extrem de bine din cand in cand😀

12. My new self. Cu un nou descoperit complex de superioritate, care zice “nu esti mai bun decat mine”. In sfarsit, nu mai cred ca toata lumea e mai buna decat mine. Nu-mi mai pasa. In afara unor crize de anxietate, sunt destul de sigura pe mintea mea, pe posibilitatile mele. Si incerc sa aleg mai des si mai repede.

Cui sa predau leapsa? Cui o vrea. Si lui Dorin, Nadaellei si lui Windwhisperer (dau link catre postari ca sa vedeti leapsa mai repede)