Se spune ca, la fiecare 7 ani, corpul isi innoieste toate celulele.
Se spune ca unei viitoare/proaspete mame ii mor numerosi neuroni (mai ales datorita oboselii).
Se spune ca nu stii cum e sa ai un copil pana il ai… si dup-aia nu-ti mai vine sa te desparti de el.

***

Anul asta sunt concerte interesante….
Bon Jovi
Roxette

Roxette ma leaga de adolescenta, de serile cu bunica-mea pe dealuri, unde nu era gaz, apa sau curent. Ascultam la walkman si derulam caseta pe-un creion, sa economisesc bateriile. Pe-acolo am intalnit o persoana despre care am gandit o secunda “as fugi in lume, daca mi-ar cere”. M-am indragostit de vocea tipului de la Roxette, avea niste inflexiuni care ma atingea la lingurica.
Si m-am mai lovit rau de Roxette in primul an de facultate, cand o persoana (pe atunci) draga mi-a dat sa ascult “Queen of Rain”. Am insemnat-o ca pe cantecul noii mele vieti.

Acum am ocazia de a asculta Roxette live, in Bucuresti, Romania. Dar nu mai am scanteile. Si nu m-as duce de dragul nostalgiei. Perioadele mele Roxette au trecut. Mi le amintesc, cu putine emotii, imi sunt in continuare dragi, imi amintesc auzind cate o melodie de-a lor… si aici se opreste povestea.

Bon Jovi… imi aminteste de prietena mea din gimnaziu. Blonda, ochi albastri, independenta, un fel de alter-ego al lui Jon. Jon Bon Jovi, cu coama lui leonina, cu aerul indraznet si timid, cu o alura neimblanzita de pistolar romantic… cu “Blaze of Glory” si “Bed of roses” si “Living on a Prayer”. N-am amintiri care sa ma lege de ele, doar imi amintesc starea indusa de ele… run ’til you’re free and they can’t find you; incredible love; take life less serious.
So no Bon Jovi either…

Singura trupa la care m-as duce ar fi Linkin Park.
M-am intersectat cu ei in perioada rebela si m-am regasit in sunete, in versuri, in experientele povestite. Fiecare album s-a suprapus cu cate un traseu sinuos al vietii mele, si 2 melodii nu suna la fel. Pe rand, am simtit ca vreau sa “Runaway”, “Crawling” intr-o viata din care nu puteam scapa. Era iarna intr-un oras abia acoperit de zapada si simteam paralizia lui “My December”.
Inca eram destul de “Numb”, incercand sa “Braking the habit” si nici de-al naibii nu gaseam “Somewhere I belong“.
De cateva ori, am crezut ca “I’ve made it”, by “Leave out all the rest”.
Acum sunt oarecum intr-un “Catalyst”… si vom vedea ce va fi.

***
E uimitor cat de putine lucruri pot ajunge sa stie parintii despre copiii lor. Eu te-am facut, eu stiu totul despre mine, esti al meu/a mea si cand ai fi mos/baba, dar le scapa lucruri esentiale.
In multe manifestari ale Attachment parenting, parintii se justifica spunand ca peste nu multi ani, copiii lor de-abia ii vor mai imbratisa, d-apai sa mai doarma cu ei in pat.
Crestem asa repede si ne indepartam asa repede unii de altii.

Citeam la Camil Stoenescu un articol – exista cate-o galaxie de informatie pentru fiecare om. O galaxie pentru fiecare lume reprezentata de un om. Asta mi se pare mie ca e un om – o lume, cu continente, oceane de temeri, si locuitori (vise, sperante, emotii). Uneori, cate o dorinta/idee mai indrazneata vrea sa se impuna, si atunci avem razboaie (eg. mind schism).
Cu asa de multa informatie pentru asa de multi oameni, si tot nu se acopera ADN-ul uman…
Citind cate-o stire din asta, ma gandesc ca sigur nu ne tragem din maimuta, si ca exista un Creator pe undeva pe-acolo (nu cel din Biblie). Mi se pare mai interesant sa ma gandesc cine l-a facut pe Creator😀 (si asa nu mai comentez la Ionouka, mi-am expus parerea aici)

****
Ieri mi-am dat seama ca nu exista “gura proasta” sau “prost de gura”. Nu. Exista “gura sparta”.
Dar mai ales gandire proasta. “Prost de gura” se refera la cineva care spune prostii. Bine, dar prostiile alea nu sunt mai intai gandite? (ca sa zic asa, formulate niste ganduri, nu trecute prin filtrul ratiunii, ca altfel poate nu mai erau spuse).
No, poti sa ai zece facultati, bunul simt (si common sese, care nu-i mereu totuna cu bunul simtt neaos) nu se invata in facultate.

***
Guess you’ll say it’s always something with me.
Yep, makes life more interesting…

 

Rainy, cloudy day song