Suedia. Preprezentata prin IKEA si, mai nou, trilogia Millenium.  [felicit Gazeta Sporturilor pentru initiativa!]

De mult n-am mai citit romane politiste. Dar ce a scris Stieg Larsson depaseste granita romanului politist. E incredibil ce a putut nascoci omul acesta. O poveste care devine extrem de plauzibila. Desi apar destule coincidente, niciuna nu e “nuca in perete”.

Lisabeth Salander e incredibila. Japonezii ar fi fost mandri sa-si imagineze un asemenea personaj in vreun anime. Iar Blomqvist… e visul multor femei.

Nu scriu postul ca sa convingpe careva sa citeasca… sunt 3 caramizi de carti care sar de 750 de pagini. Si mai si costa edstul. Dar nu pot sa nu le mentionez… nu-mi amintesc sa mai fi citit vreo carte in care actiunea sa se petreaca mai repede decat pot eu citi. Ceea ce e performanta, la cat de repede citesc.

Deeeeci…. cititi Millenium. N-o sa va para rau de orele nedormite sau de vasele ramase nespalate. Eu m-am folosit de unul din avantajele alaptatului, si anume, timp in care stai in fund si ai o mana libera. Cu care poti tine o carte😀