“N-ai trait cu adevarat pana n-ai avut un copil”, mi-a spus o colega. Care n-are copii, dar s-a saturat sa auda vorba respectiva.

Nu sunt total de acord cu respectiva vorba… dar nici departe de adevar nu-i, dupa cum am avut azi o revelatie🙂
In continuare cred ca cineva care-si doreste copii tre’ sa bifeze cateva chestii: fa-ti o cariera, calatoreste, ai ceva stabil! Dup-aia, n-o sa mai poti sau n-o sa mai vrei. Iar viata cu un copil e imprevizibila, obositoare si restrictiva din toate punctele de vedere, dar…
E al naibii de bine🙂
si zau daca ma inteleg de ce parca ma feresc sa recunosc asta. Poate ptr ca atatia ani am facut copiii ca pe o limitare ireversibila si am discutat numai despre lucrurile negative pe care le aduce un copil. De fapt, nu negative, cat… restrictive si challenging. Drept sa spun, cred ca un parinte bun e excelent in orice meserie🙂 are rezistenta mare la stres, lucreaza bine in echipa, e convingator, empatic si sincer.
Sa zicem ca ai un copil care nu doarme cand ai vrea tu sa dormi🙂 sau vrea sa suga fix dupa ce l-ai pus in pat, sau face pipi si se uda la nici o ora dupa baie. Sau nu vrera sa pape nush ce suc de morcovi, sau sa se lase incaltat cu botosei. Tre’ sa folosesti toate abilitatile de negociere, toate resursele de rabdare si rezistenta psihica/fizica.
Dar cand te uiti la copil, si el la tine, si mai face si un “Auuungng” (something like that, suntem de-abia la inceput), zici ca merita. Nu merita sa te insori, dar merita sa faci un bebe.

Viata cu un copil m-a invatat sa ma bucur de clipa. Clipele astea, in care pot sa stau pe net (si tre’ sa fiu foarte selectiva cu ce citesc, ca poate nu mai am timp de un mail). Sa nu mai traiesc in trecut, suparata pe oameni si intamplari, si nici sa nu ma mai avant asa departe in viitor, facand diverse presupuneri. Bebe nu are 2 zile la fel, 2 nopti la fel, bebe traieste clipa. Si cu ea trebuie sa le traiesc si eu.

Inca nu m-am dumirit cum e cu educatia copilului (nu reusesc sa-i fac vreun program), dar m-am dumirit cum e cu untul:) Copiii scot untul din tine, ca-i mai bun si mai gras (si ptr unii, ce-i mai rau)