Sunt obosita, mi-e somn si iarasi tre’ sa ma scol devreme. Dar pas de dormi. Nu e alienul de vina, cred ca e caldura. Aliata cu alienul. Stai ca omul pe-o parte, pe stanga, si simti ceva care se plimba de la ultima coasta inspred. Dup-aia invers. Nu-i o miscare continua, doar isi plimba degetelele. Uneori ma gadila, dar n-a mai facut-o de mult (o senzatie foarte ciudata sa fii gadilat din interiorul corpului). Daca stau pe spate, incepe sa-si plimbe cocoasa (fundul? picioarele?) in jurul buricului. Ne jucam de-a v-ati ascunselea. Ea-si umflatura in stanga buricului, eu ciocanesc sa-si mute cocoasa, ca intinde pielea si ma doare, ea se face ca nu simte. Daca ating in dreapta, se deplaseaza (un soi de “nu ma vezi, te urmaresc”). E un copil cuminte, nu loveste (pentru lovituri i-ar trebui mai mult spatiu, sa-si ia avant), nu-i sperie decat pe-aia care trebuie si ma lasa sa dorm noaptea. Teoretic.

***

Sunt nelinistita. Maine ar fi oarecum ultima zi de munca. Dupa aproape 4 ani cu colegii si muuulte ore petrecute impreuna. Cine stie cati dintre ei vor mai fi acolo cand ma voi intoarce…

E o schimbare foarte mare. Se duce pe copca independenta mea materiala, timpul meu n-o sa mai fie al meu, cumva nici eu n-o sa mai fiu eu… totusi astept sa apara ghemotocul, alienul care deja are par si cantareste 2.300. Ma sperie mai rau cezariana decat nasterea naturala, ma sperie epidurala mai mult decat contractiile, ma sperie mai rau posibilul ajutor decat lipsa lui, ma sperie gandul ca poate la spital se va obisnui cu lapte praf. Pe langa astea, sunt calma. Inca n-am trusou de maternitate. Inca cochetez cu gandul ca as putea naste acasa (in Ro nu e posibil… pacat). N-am diabet, copilul e in pozitie, sunt (destul de) sanatoasa si nu vreau sa vad/aud alte femei urland pe langa mine.

***

Pregnancy seems a bit like a love story. Only is birth, and not marriage, at the end of it. Which end all stories describe “they all lived happily ever after”, when that was only the beginning. So is with pregnancy, it ends one day and you wake up with the little alien in your hands and more responsible than ever.

I wish myself enough strength to listen my instinct and my self and not take the easy way just because other people might have more experience. You’ve had one baby, your baby. This is my baby. If I have two, I’ll get more experienced than you😛

***

putting ideas into words seems as difficult as geometry and visual abilities. hope i’ll recover after birth. i have a glass balls game to win!