A fost si s-a dus. N-au cantat Prodigy, Rammstein, nici Metallica, nici DM, nici macar Lambada. Dupa cum spuneam aici, alea erau melodii de saptamana oarba – si o parte din ele vor ajunge pe DVD-ul nuntii.

Ssper ca fiecare din cei 220 de oameni de la petrecere a dansat macar o data. Cam 170 dintre ei imi sunt cunoscuti indeajuns de bine incat sa nu le spun doar “Multumesc” sau “Multumesc ca ati venit”.Unii au apreciat vinul, altii au apreciat nasa, mai toti au apreciat nasii😀 tineri si frumosi, cu niste fini dolofani si dragalasi ca noi.

Ziua nuntii a decurs aproximativ traditional in clan, cu intarzieri, stres, chestii facute pe fuga (buchetul meu de la civila included), cu disparitii neasteptate (soacr mica, socrul mic, soacra mare…), cu surprize placute (o slujba fara “Femeia e rupta din coasta barbatului”, un buchet numai de margaritarele) si mai putin placute (ce face omu’ in noaptea nuntii? numara banii, sa plateasca imediat muzica, restaurantul si pozele).

Dar a fost bine. Unde bine>ok.

Totul s-a dus foarte repede. N-as repeta ziua, mi-au ramas destule chestii pe care sa mi le amintesc.Insa stiu sigur ca n-as mai lua-o de la capat cu o alta nunta, alta data. Decat, poate, daca as fi eu ginerele. Ca sa incap in toaleta fara probleme legate de rochie😀

Nu-i la fel sa fii casatorit cu a fi intr-o relatie (orice as fi zis legat de asta pana acum). Pierzi numele sau renunti la el. Vine un card de rude. Pleci de acasa cum nu ai plecat cand te-ai dus la camin. Ai tai renunta la tine cumva, which feels weird. This is why I keep listening to Cohen – Here it is.

P.S. Parfumul a fost Creed – Love in white. Miroase cam ca fixativul de par, desi nu mi s-a parut asa cand l-am luat. Nu-mi place, dar e, intr-adevar, un  parfum de nunta. Da, imi va aminti de ziua nuntii si n-are sanse sa se termine repede, tocmai pentru ca nu ma omor dupa el. Da, in vederea nuntii am cumparat 5 perechi de pantofi albi+una bucata pantofi roz, dar am imprumutat poseta. Si jartiera a ajuns sa tina un teanc de bani :)) ceea ce mi-a amintit de bancul cu evreul si degetul placerii😉