Am fost o lenesa si nu am postat la timp, apoi mi s-a dus timpul. Dar niciodata nu-i prea tarziu pentru speranta, mai ales cand are vestitori atat de draguti si de de treaba precum Lore si colaboratorii sai. M-a invitat mai demult la Radio Vocea Sperantei pentru o emisiune despre abuz si am facut si spotul pentru “Eu sper” (si am vazut cum arata un studio de radio si unul TV, cool😀 si cum se taie sunetele si se lipesc unde trebuie – destul sa fericesc inginerul din mine).

Plec azi si nu am cum ajunge la eveniment, dar sper sa vina cat mai multi oameni🙂

WordPress nu ma lasa sa atasez direct .mp3, so this RapidShare file will do for the moment  (i see you have to wait 60 sec…).

Ihope

Pe langa “eu sper”-urile din audio, mai am cateva:

Sper ca 2010 sa fie un an mai bun, pentru toata lumea, decat il anunta sfarsitul lui 2009.

Sper ca schimbarile ce vor veni, indiferent cat de “grave” vor fi,  sa faca tuturora viata mai frumoasa si mai worth living.

Sper ca povestile “triste si cu speranta” pe care le stiu sa devina mai putin triste si mai pline de speranta.

In orice caz, viitorul se anunta interesant, si nu zic asta doar pentru ca plec spre Viena.

Craciun fericit si nu uitati sa sperati!

Wien Market