25 to 26


– saw NY in autumn, saw NY in spring

– saw Van Gogh, Monet, Picasso for real

– bought a lot of things i haven’t worn

– oboseala, oboseala, oboseala

– woman on the verge of a nervous breakdown

– schimbat 3 case

– facut rost de 3 ciuperci (imi place cifra 3 si cifra 3 ma place)

– discutii/certuri cu sefii

– am o mare problema cu Balantele barbati.aia care nu-mi amintesc de tata imi amintesc de mama

– luat decizii multe; mici, mari, colosale, minuscule.

– tinut ochii deschisi in apa (yes, it was a turning point)

– je ne regrette.

– les reves d’antan… ou sont elles?


regret cate-o chestie a cate unui om.

regret ca am uitat ceva important vara asta.

regret ca n-am terminat ceva la timp. n-am terminat multe, de fapt.


mai regret si ca DM nu a mai cantat in Ro anul asta.



Now I'm not looking for absolution,
Forgiveness for the things I do.

I'm not looking for a clearer conscience,
Peace of mind after what I've been through.
And before we talk of any repentance -
Try walking in my shoes.
Try walking in my shoes.

i live and i die.

p.s. if you choose to see only the weirdness in me and ignore the normality in me, that is your problem.