Ieri m-am destrabalat. Am platit cu cardul cosmetice ptr nepotu-meu si mi-am luat cirese si KFC cu cash. Si le-am combinat. Then God’s wrath came upon me, sa ma invete sa nu mai cheltuiesc fara cap.

Din cujetarile zilei de ieri:

1. Zona Piata Amzei e superba. Sunt intranduri care te duc la blocuri scunde, linistite si verzi, locuri unde ti-ai creste 10 generatii de nepoti.  Exista piata (imi plac pietele), magazinase mici, dedicate, cu chestii dragute, e intre 2 biserici aratoase (cel putin pe dinafara), oamenii par de treaba. Si e destula liniste, chit ca zona asta e prinsa intre Piata Romana si Strada Victoriei.

2. Cirese + KFC = not love

3. Nu e egalitate in drepturi ptr femei si barbati. Daca un baiat scrie ce digestie a avut si-si mai baga si scoate ceva, lumea nu e ultragiata \’asa se manifesta el”, “de ce sa nu scrie omul? doar e ceva firesc”. Cand o fata scrie ceva asemanator, e nasol. Asemenea lucruri tin de intimitate. Pai si ce, baiatul n-are si el intimitate??

4. Barbatii e buni la ceva.Pe principiul toti barbatii e buni: unii-s buni de nimic si altii-s buni de ceva😛

De la barbatii afli cele mai nasoale combinatii de mancare si batura. “Ce KFC cu cirese, stai sa vezi bere cu lapte si piftie!” sau “Pina Colada nu e bautura, stai sa vezi votka+bere+whiskey!”. Si au si incercat combinatiile astea… si eu care ma credeam ciudata cu gogosi+branza+usturoi.

In fiecare zi descopar cate un lucru la care sunt buni barbatii, da’ il uit pana a 2-a zi. Ah, da. Barbatii dau indicatii mai bune decat femeile.

Femeile… Am vazut ieri niste tanti… la o trecere de pietoni, la cinematograful Patria. O tipa care astepta la semafor, ca si mine, observa intr-o masina care tocmai trecea o prietena de-a ei. O vede si tipa de la volan, se saluta si incep sa vorbeasca. Asta in conditiile in care masina era “parcata” pe trecerea de pietoni, in spatele ei se facuse coada de masini, aia claxonau.. si s-a dat verde la pietoni. Evident, noi am trecut, masinile de pe Magheru trebuiau sa treaca si ele, dar erau blocate de masinile din spatele tipei. Tine-te la injuraturi si claxoane! M-am intrebat daca un barbat s-ar fi oprit ca tanti aia, cu atata nesimtire. Cred ca da. Si sigur ar fi facut-o tot ptr o femeie (ca s-o fluiere, s-o intrebe ce mai face sau … etc.).

5. Cum o fi in pat cu un barbat egoist?

Oare un barbat isi da seama daca e un pat cu o femeie egoista?😛

Azi am liber, da’ ma simt ca dracu. Da’ mai bine ca nu-s la munca.   God’s wrath, ce sa fac. Ce dracu’ or manca puii de la KFC?????