Uneori nu e de ajuns sa spui “E OK”. Uneori nu e de ajuns sa descoperi ca esti ok.
Am 30 de ani si sunt OK. Asa mi-am zis, asa m-am laudat. Am 30 de ani si nu sunt fericita, dar sunt constienta. Oare chiar asa e? De cate ori imi pun gandurile in ordine si ies cu ceva in fata, viata vine si-mi pune intrebari. Totul trebuie pus sub semnul intrebarii, da. Dar cate radacini sa mai analizez? Simt nevoia de ceva sigur in viata mea, ceva sigur, si e tare infiorator ca nu e nimic sigur. In afara mea, nimic nu e sigur in viata. Si nici eu nu sunt sigura.
Da, imi iubesc copiii, dar uneori visez sa evadez. Si pe tine te iubesc, chiar daca nu stiu cum s-o arat. Si nici tu nu stii sa-mi arati.

______________________________________________________________________________________________
Aam visat ca-mi cadeau dintii (o punte cu vreo 20 de dinti) si ca mi s-a rupt in mana, in 3 locuri. Eram contrariata in vis, uimita si un pic suparata (in realitate, am o punte acolo, cu 5 dinti, de mult stiu ca ar trebui sa lucrez la ea).
Dupa 2 nopti, am visat un vis recurent – ca ma ataca niste barbati, pusi de tatal meu, si ca loveam in ei, fara sa le provoc prea mare durere. Nu eram panicata, totusi. Dar am ajuns sa atac un barbat despre care nu stiam daca vrea sa-mi faca rau sau nu.
De multe ori am avut visul asta in care ma bateam cu barbati. Uneori nu le puteam face nimic si atunci ma trezeam, urasc sa iau bataie sau sa mor in vise.
Ieri seara am avut o discutie cu sotul meu si s-a terminat f. urat… acum sunt tare trista si ma gandesc la visele astea. Vreo interpretare? Ultima oara cand am visat ca-mi cad dinti a murit bunica, inainte de asta.. un var de-al mamei

____________________________________________________________________________________________

i’m just sad
and it snows inside
hey, get up
and ask what you want
i want hugs, i want warmth
why do i always have to ask for them?
why am i not worthy of them?

why do i always meet people who stop there, in the middle of the road, and wait for me to get to them? they don’t come towards me, they stay there and wait.

*********
acest conditional imi mananca sufletul
“nimeni alaturi de mine”, spune cartea
“eu sunt viitorul unei persoane din trecut”, spune cealalta carte
eu ma transform
sa ies din conditional
“te iubesc DACA”
DACA
DACA
DACA
te iubesc oricum, dar sa faci aia si ailalta
te iubesc oricum, dar nu ti-o voi arata
te iubesc oricum, dar copiii nu trebuie auziti
te iubesc oricum, dar voi da militaria jos din pod
te iubesc oricum, dar nu ma iubesc pe mine si nici pe tine nu stiu sa te iubesc
te iubesc oricum, dar nu te pot invata sa iubesti, sa te iubesti, sa iubesti pe altii
te iubesc oricum, dar iti voi da leapsa din generatie in generatie
te iubesc oricum, dar poate vei invata tu cum sa iubesti fara conditii

si daca vei invata, poate ne vei invata si pe noi.

grea povara.
de aceea mi-a dat Dumnezeu umerii largi, ca sa pot duce poveri grele.

